Servei de

menjador escolar

Al col·legi apostem per un menjador en el que ens sentim com a casa, amb productes de primera qualitat.

saludable

Etapa: Infantil i Primària

Dia: de dilluns a divendres

El servei de Menjador s’ofereix en tres modalitats: inscripció per tot el curs, on es pot decidir el nombre de dies setmanals en què s’utilitzarà el servei, o inscripció per algun dia o algun mes, segons la necessitat de la família.

Preus

i inscripcions

PREUS

ANUAL

Inscripció per tot el curs de setembre a juny. El preu del curs (178 dies escolars) queda repartit en 10 mensualitats.

5 dies a la setmana = 141€ / mes
4 dies a la setmana* = 120€ / mes
3 dies a la setmana* = 94€ / mes
2 dies a la setmana* = 64€ / mes

*Aquestes modalitats només es contemplen per les inscripcions de tot el curs

MENSUAL

Inscripció per tots els dies del mes. La inscripció mensual s’ha de notificar com a mínim tres dies laborables abans de l’inici del mes sol·licitat. Preus:

Desembre: 100€ / mes
Setembre, gener, març i juny: 133€ / mes
Resta de mesos: 169€ / mes

DIARI

El tiquet diari s’ha d’adquirir a Secretaria amb antel·lació o el mateix dia abans d’1/4 de 10 del matí.

Preu del tiquet eventual: 9,10€

INSCRIPCIONS

Per una bona organització, és imprescindible que tots els alumnes que han d’utilitzar el servei anual formalitzin la inscripció abans del 2 de setembre