Els nostres

Serveis

Administració

i Secretaria

Aquests són els horaris i les persones que estant a la vostra disposició en administració i secretaria.

ADMINISTRACIÓ
Dilluns a divendres: 09.30h – 13h / 16h a 19h
administracio@escolapiesigualada.org

SECRETARIA
Dilluns a divendres: 09.10h – 13.00h /15h a 18h
secretaria@escolapiesigualada.org

Espai

migdia

L’espai del migdia, és un espai educatiu on els nostres alumnes segueixen un procés d’aprenentatge constant, potenciant una alimentació adequada i variada així com també una dimensió social i lúdica amb activitats dirigides per monitors i joc lliure en la franja de 13 a 15 hores.

Elaborem menús de cuina mediterrània amb productes de temporada i de proximitat i adaptats a qualsevol necessitat dietètica. Aquests menús están supervisats per una dietista i se segueixen criteris d’una cuina saludable.

Consulta tota la informació detallada i el menú del mes aqui.

Servei d’acollida

i Permanències

L’escola ofereix diàriament un espai controlat de joc o d’estada per als alumnes de I3 a 6è que arriben a primera hora del matí o necessiten quedar-se a la tarda.

L’acollida matinal es realitza a l’espai de la Llar d’Infants i l’entrada es fa per c/ Pare Mariano.

El servei es pot utilitzar de manera regular o esporàdica des del primer dia de curs. Per poder utilitzar aquest servei de forma regular cal inscripció i el cobrament es farà mitjançant el rebut mensual. Per utilitzar-lo de forma esporàdica cal avisar a Secretaria si pot ser amb antel·lació, altrament la mestra en prendrà nota per passar l’avís. En aquest cas el pagament s’ha de fer a Secretaria.

Etapa:

• English at school with Helen Doron
  • Tennis taula
  • Jocs de taula

La nostra programació d’extraescolars vol generar una oferta educativa de qualitat en el temps de lleure i fomentar la pràctica d’activitats esportives, culturals i creatives, a més d’afavorir la conciliació de la vida laboral de mares i pares amb la vida familiar

Acollida, creativitat, cuina, esport, estudi, idiomes, ritme i ball o TIC.
Quina és la teva?