Campanyes

Solidàries

Al llarg de l’any participem en diverses campanyes solidàries. Sensibilitzem a l’alumnat i a les famílies davant de les necessitats que veiem al nostre voltant.

El nostre objectiu és educar als nostres alumnes en la solidaritat, en la justícia i en el poder transformador que cadascú d’ells té.

Al llarg del any participem en diverses campanyes solidàries. Totes elles pretenen educar la mirada i sensibilitzar a la Comunitat Educativa de les situacions de pobresa i injustícia en les quals viuen les persones del nostre voltant més proper i també d’aquells que estan lluny.

Col·laborem amb Càritas i ens unim a totes les escoles de la Fundaciò en els projectes a República Dominicana, Índia i Senegal mitjançant el Projecte Coopera.

Missions

Escolàpies

PROJECTE COOPERA

Les Escolàpies com a institució naixem amb una clara opció per a la situació desfavorida de sectors socials que no tenen accés a l’educació. La desigualtat d’oportunitats ha estat, des del començament, la finalitat primera de la nostra missió.

Avui, la missió de les Escolàpies s’estén a quatre continents on, des de la intervenció social i educativa, continuem treballant per l’accés a espais educatius formals i no formals, d’infants, dones i famílies.

El Projecte Llavor vol ser un espai de Missió Compartida, un espai pedagògic i obert que doni a conèixer la missió de la nostra província.

EL FRUIT DE LA JUSTÍCIA NEIX DE LA LLAVOR QUE HAN SEMBRAT EN ESPERIT DE PAU ELS QUI TREBALLEN PER LA PAU.

JM 3.18

projecte coopera escolàpies igualada