Admissions

Aquí pots consultar tota la informació durant les diferents etapes d’admissió d’alumnat:

1. Sol·licitud d’informació

via Web, email o telefònica

Totes les famílies interessades en el col·legi poden demanar cita a través del formulari o telefonant-nos a el 938 030 409 de dilluns a divendres de 9.00 a 13.00 i de 15.00 a 18.00h.

2. Visita al col·legi

Podeu assistir a un recorregut pedagògic per les diferents etapes del col·legi. Això és una oportunitat única per a tenir una experiència sobre l’ambient i les activitats que es duen a  terme en la dinàmica escolar.

Durant una visita guiada coneixereu el nostre projecte educatiu, tan a nivell acadèmic (curriculum, idiomes, titulacions,…) com a nivell de visió, missió i valors.

Les visites guiades poden ser grupals o individuals i es realitzen durant tot l’any.

Us oferim visites individualitzades, amb cita prèvia perquè pugueu conèixer el nostre projecte educatiu. Ompliu el formulari i ens posarem en contacte amb vosaltres per concertar dia i hora.

També podeu demanar la cita enviant un correu a info@escolapiesigualada.org o trucant al 93 803 04 09 de dilluns a divendres de 7:30h a 19:00h.

3. Enviar documentació

Enviar la documentació cumplimentada i escanejada al Responsable d’Admissions.

4. Nova Entrevista

Concertar una nova entrevista per a formalitzar la matrícula.

Les visites guiades individuals es realitzen durant tot l’any.

DATES DE PREINSCRIPCIÓ

DEL CURS 2022-2023

• Primer cicle d’Educació Infantil (0 a 3 anys): matrícula sempre oberta
  • Segon cicle d’Educació Infantil (I3, I4 i I5): del 6 al 20 de març del 2023
  • Educació Primària: del 6 al 20 de març del 2023

Per a qualsevol consulta sobre el procés d’admissions poden escriure un correu a info@escolapiesigualada.org o trucar al 938 030 409.