Fundació

Escolàpies

Som una Fundació que té com a finalitat l’educació integral de la infància i de la joventut, amb una identitat religiosa catòlica, segons el carisma de Santa Paula Montal, fundadora de les Escolàpies.

Som

Fundació

Des de l’1 de gener de 2013, els col·legis de la institució Escolàpies són Fundació Escolàpies. Aquest canvi suposa un nou model de gestió en el qual la titularitat està compartida per religioses i laics que continuaran formant a infants i joves seguint l’ideari propi que sempre ha caracteritzat als seus col·legis.

Amb això es dona resposta als canvis socials, culturals, polítics i religiosos que incideixen actualment en el camp educatiu.

Les escoles pertanyents a la Fundació són:
El Masnou, Figueres, Gandia, Igualada, Llúria (Barcelona), Olesa de Montserrat, Palma, Sabadell, Sant Martí (Barcelona), València.

La Fundació Escolàpies suposa un pas més en la llavor que en 1829 va iniciar Santa Paula Montal, fundadora de les Escolàpies. Així es garanteix una tasca educativa oberta, flexible, compromesa i adaptada a les necessitats del moment.

Fes clic aquí per conèixer més sobre la Fundació Escolàpies.