Projecte

d’emprenedoria

Mercat de cooperatives.

En col·laboració amb l’Ajuntament d’Igualada i la Diputació de Barcelona, vàrem iniciar aquest projecte d’emprenedoria amb els alumnes de 5è de Primària el curs 12-13.

Amb aquest projecte pretenem introduir els alumnes en el desenvolupament d’idees creatives, en l’augment de la confiança personal per creure en les possibilitats pròpies i en la importància de la col·laboració i del treball en equip.

El treball consisteix en la constitució d’una cooperativa a cada classe en la que s’ha de nomenar president, secretari i tresorer i s’ha de iniciar l’elaboració d’un o diversos productes que posteriorment s’ha de vendre en una parada al carrer. En tots els passos d’aquest procés van guiats pels tutors i per personal qualificat assignat des de la Diputació i l’Ajuntament d’Igualada.
Aquesta iniciativa és motor per engegar-ne d’altres que van sorgint de la dinàmica de treball creada entre tots els alumnes.