Què és?

L’Ampa és l’Associació de Mares i Pares d’Alumnes. És la forma més eficaç que tenen els pares i mares d’organitzar-se dins del centre escolar.

Des de l’AMPA, podem establir una plataforma oberta a la participació i reivindicació de tots els aspectes referents a l’educació, per tal d’aconseguir, juntament amb els mestres i la direcció del centre, la millor formació dels nostres fills, basada en els principis propis d’una societat democràtica.

Tasques

• Promoure la participació de les mares i pares en el Centre i representar-los.
  • Col·laborar, organitzar i promoure activitats educatives en el Centre.
  • Participar en el Consell Escolar del Centre i en les comissions que deriven.
  • Defensar la qualitat en l’educació.

• Socialització de llibres
  • Campionat de Futbol per pares entre les diferents AMPES de la comarca.
  • Equip de bàsquet de mares.
  • Loteria de Nadal.
  • Participació a la cursa popular.
  • Participació a la Marató de TV3.
  • Sortides amb bicicleta, caminades….
  • Marxa a Montserrat.
  • Trobada de bàsquet Interescolàpies.
  • Participació a la bicicletada popular.
  • 12 hores de futbol sala.
  • Festa final curs d’activitats extraescolars
  • Sortida cultural: visita museu, etc.
  • Durant tot el curs mantenim també la recollida d’aliments, en col·laboració amb el Banc de Queviures.
  • També es col·labora en la Jornada de Portes Obertes de l’escola, en el Certamen Literari en el que s’obsequien llibres als alumnes, i en les festes de final de curs.

Contacte

El nostre correu electrònic ampaescolapiesigd@gmail.com està a la vostra disposició per posar-vos en contacte amb nosaltres. També podeu utilitzar la bústia que hi ha a la porta del gimnàs. El més eficient és posar-vos en contacte amb qualsevol membre de la Junta.