Escola multilingüe

escola multilingüe

anglès, francès i alemany

anglès

• Inici de l'aprenentatge amb jocs i cançons a la Llar d'Infants (I2), edat en què els infants són molt receptius a nous aprenentatges.
  • Auxiliars de conversa nadius en totes les etapes.
  • A Educació Infantil, inici de l'ensenyament-aprenentatge amb la dedicació de mitja hora diària amb la mestra d'angles i els auxiliars de conversa. A 1r i 2n dedicació de 2h setmanals de continguts. De 3r a 6è, ampliació d'aquesta dedicació a 2h30.
  • A I5 dues hores de psicomotricitat en anglès.
  • A partir de I3 i fins a 6è, una hora de plàstica en anglès a la setmana.
  • De 3r a 6è treball de conversa amb l'auxiliar en petits grups.
  • Extraescolar d'anglès a partir d'I4 amb la participació de l'auxiliar de conversa.
  • Possibilitat de presentar-se als examens "Young Learners" de Cambridge ESOL per l'alumnat de 5è i 6è amb un descompte del 50%.

francès i alemany

• De 4t a 6è es dedica una hora més a l'aprenentatge d'idiomes. Els alumnes poden escollir en ampliar la dedicació a l'anglès o iniciar-se en francès o alemany,