A l’Escola oferim l’activitat de natació als infants de 1r, 2n i 3r. Durant un trimestre cada curs, i dins de l’horari escolar (els dilluns al matí, de 10 a 12 aproximadament), els grups de classe van a les instal·lacions de la piscina de Les Comes. El trasllat es realitza en autocar acompanyats per les tutores.
En primer lloc, donem la possibilitat als infants de confiar el propi cos a l’aigua: flotar, submergir-se, utilitzar l’acció de les cames per desplaçar-se i ser independents dins l’aigua, etc. Més endavant es busca dominar les habilitats apreses i desenvolupar una base per poder desplaçar-se en posició dorsal i ventral, prioritzant l’acció de les cames com a principi per moure’s dins l’aigua. Utilitzem un ampli ventall d’experiències natatòries per aprendre a nedar. Els monitors que dirigeixen l’activitat orienten als infants en el pas de la piscina petita a la gran.

Per qüestions de maduresa i autonomia dels infants, realitzen l’activitat:

• 1r trimestre: 2n

• 2n trimestre: 3r