Preinscripcions i Portes Obertes

Us donem la benvinguda a Escolàpies Igualada i agraïm el vostre interès per conèixer el nostre projecte educatiu, cosa que podreu fer assistint a les Jornades de Portes Obertes, o bé concertant una visita personalitzada.

coneix l'escola

jornades de portes obertes

Al llarg del curs us oferim l’opció de conèixer l’escola en un matí de diumenge, el 24 de febrer, en horari d’11’30 a 13’30h, tot voltant per les instal·lacions i essent atesos pels mestres de la Llar d’Infants,  d’Infantil i Primària que us explicaran el Projecte Educatiu i us informaran sobre el procés de preinscripció.

També us oferim poder venir a veure l’escola en horari escolar, en unes sessions anomenades  “Vine a veure’ns en acció!”. Aquest curs n’hi ha tres de programades: una per la llar d’Infants i Infantil i dues per Infantil i Primària.

coneix l'escola

sessions informatives personalitzades

Aquestes visites estan pensades com a complement de les Jornades de Portes Obertes. Poden servir tant per aquelles persones  que no hi pugueu assistir o per aquelles que vulgueu aprofundir en la coneixença del nostre Projecte Educatiu i els nostres espais.

matrícula

Per la Llar d'Infants la matrícula està oberta tot el curs. Per Infantil i Primària podrem atendre la vostra sol·licitud fora del període de preinscripcions si hi ha alguna vacant.