Preinscripcions i Portes Obertes

Us donem la benvinguda a Escolàpies Igualada i agraïm el vostre interès per conèixer el nostre projecte educatiu, cosa que podreu fer assistint a les Jornades de Portes Obertes, o bé concertant una visita personalitzada.

Informació de vacants per al curs 2020-21: Consulteu el mapa escolar de Catalunya

coneix l'escola

jornades de portes obertes

Al llarg del curs us oferim l’opció de conèixer l’escola en un matí de diumenge, el 8 de març, en horari d’11’30 a 13’30h, tot voltant per les instal·lacions i essent atesos pels mestres de la Llar d’Infants,  d’Infantil i Primària que us explicaran el Projecte Educatiu i us informaran sobre el procés de preinscripció.

També us oferim poder venir a veure l’escola en horari escolar, en unes sessions anomenades  “Vine a veure’ns en acció!”. Aquest curs n’hi ha tres de programades: una per la llar d’Infants i Infantil i dues per Infantil i Primària.

coneix l'escola

sessions informatives personalitzades

Aquestes visites estan pensades com a complement de les Jornades de Portes Obertes. Poden servir tant per aquelles persones  que no hi pugueu assistir o per aquelles que vulgueu aprofundir en la coneixença del nostre Projecte Educatiu i els nostres espais.

matrícula

Per la Llar d'Infants la matrícula està oberta tot el curs. Per Infantil i Primària podrem atendre la vostra sol·licitud fora del període de preinscripcions si hi ha alguna vacant.